fredag 11 september 2009

At Eriks place

Det är fredag morgon och jag sitter hemma hos Erik. Min buss anlände kvart i åtta och jag börjar inte förrän nio idag, så jag behöver döda lite tid. Ett bra sätt att döda tid på :-)
Jag och Eric lånade förresten familjen Långs lägenhet i stan (samma hus och samma våning som Erik) från onsdag till torsdag. Jag, Eric och Erik delade en familjepizza, såg en film och sedan blev det Idol. Mysig kväll! Och så fick vi sova ända till halv åtta igår, wow! Jag har börjat vänja mig vid att stiga upp kvart i sex varje morgon. Men gissa vilken tid Eric steg upp imorse? Man kan inte ens kalla det för "imorse", snarare i natt. Klockan TRE steg han upp, tillsammans med Johan och Thomas. De är ute och jagar älg idag, det är premiär för dem för i år.
Erics farfar tog hem sin nya fyrhjuling i förrgår. En Polaris 850. Herregud vilken fet sak!

Det ska bli så himla skönt att komma hem till Vidsel idag, det känner jag nu! Hem till lugnet :-)

Inga kommentarer: