torsdag 18 juni 2009

För bra för att vara sant

Jag har gjort klart min tjänstgöring i RFN:s fordonsverkstad (och idag på Brand & Räddning tillsammans med Erik och Karin), det har varit jättekul och jag är väldigt nöjd med min insats, det är jättefint väder ute, jag har en hel helg med Eric framför mig (med midsommarfirande och garanterat en massa annat kul!), och sedan fortsätter strapatserna med fyra dagars skrotletning i skog och mark i RFN:s skjutområde med boende i Nausta by, tillsammans med en massa trevliga människor, inklusive Eric och Erik. Efter det har jag jobbat klart, jag och Erik fyller år på söndagen och jag har massor av helt fri tid framför mig! Massor av saker att se fram emot!
En hel sommar.

Så nu ska jag skruva upp volymen på The Sounds och hoppa runt lite, bara för att jag är så glaaaad! :-D

I will be coming with you, tonight
You're all that I want, you're all I have, you're all I need
Oh, oh you will be shining on me
Like a midnight sun you're the only one who can set me free
You will set me free


"Midnight Sun" - The Sounds

Inga kommentarer: