måndag 20 april 2009

Show must go on

Jag och Stina är väldigt nöjda med vårat sångframträdande på EFS igår kväll! Människorna i publiken var också nöjda, vi fick många fina ord av dem. På onsdag ska vi sjunga "Release Me" på musikcafé i Bredsels bygdegård. Be there!

Eric åkte hem igår kväll. Jag fick en extra puss när han och hans pappa var tvungna att vända om och köra tillbaka till Vidsel för att hämta Erics plånbok, som han hade glömt.

Jag är nästan helt frisk nu, har varit förkyld sen påskafton. Det har sakta men säkert blivit bättre och bättre. Jag hoppade över båda träningarna förra veckan, men i veckan tar jag nya tag igen.

Jag fick just veta att jag inte kom med i sommarkyrkan. Undrar när jag får besked från de andra platserna jag har sökt sommarjobb på. Det börjar bli dags. Jag vill ju kunna planera mitt sommarlov, särskilt eftersom jag ska flytta innan lovet är slut och kommer att behöva ägna en hel del tid åt det.

Inga kommentarer: