onsdag 18 mars 2009

The jokes, the laughs, the teardrops too

Jag sitter ensam hemma och lyssnar på musik i mammas nya högtalare. Oskar, Stina och Kalle var här ett tag efter skolan och envisades med att gräva fram skoterliket som står på våran gård. Ski-doo Elan, -81. Det gav inte så mycket att gräva fram den. Vi höll mest på att åka madrass i snöhögarna på kvarteret istället (haha). Åh. Jag vill ha en skoter.
Igår kom Eric hit ett tag innan vi åkte till träningen :-) åh, vet ni hur grymt kul det är att träna karate! Särskilt på torsdagarna, när jag får vara med på den avancerade träningen också.
Har just slängt in karatedräkten i tvättmaskinen. Jag funderar på att städa mitt rum idag. Och ikväll ska jag till stallet.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Use me as you will!
Pull my strings just for a thrill!
And I know I'll be okay,
Though my skies are turning grey!
I will never let you fall!
I'll stand up with you forever!
I'll be there for you through it all,
Even if saving you sends me to heaven! "