söndag 22 februari 2009

Strumpleken

Har varit hos Eric hela helgen och vi har åkt skidor i Kanis, kört skoter, hälsat på Adam i Klöverträsk, sett film, myst, träffat Erics mormor, farbror, kusiner, farmor och farfar. Vi har hunnit med en hel del! Och idag var vi i dojon och tränade. Alltså, strumpleken måste vara en av de roligaste lekarna som finns, visst Eric? :-D

Jag har känt mig krasslig hela helgen, haft ont i halsen och hostat, men det har liksom inte "slagit ut" förrän när jag kom hem idag. Jag hade tänkt åka till stallet och allt, även om jag kände att jag inte var riktigt kry. Gick och la mig i soffan för att hinna sova en stund innan jag skulle till stallet. Jag sov i två timmar och sen upptäckte jag till min stora besvikelse att jag hade feber. Så stallet blev det inte. Istället sitter jag här och degar. Jag ska gå och lägga mig tidigt idag, ohyes. Det behöver jag. Jag tänker bli frisk FORT.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur rolig som hellst ;D krya på dig nu snabbt som attan <3 puss