måndag 12 januari 2009

Jag kom inte på en tillräckligt bra rubrik...

Min världsbästa helg tillbringades hos min Eric i Hollsvattnet! Och det var förstås därför den blev världsbäst, den hade lugnt inte blivit det utan min älskling. Jag åkte buss till Klöverträsk på fredagen, där jag blev hämtad av Erics mamma. Vi satt och pratade, drack té och åt skorpor tills Eric kom hem från skolan. Under resten av dagen hälsade vi på Erics farmor och farfar, promenerade med hundarna, såg filmen Barnhemmet och myste. På lördagen körde vi en massa skoter (gissa hur fort jag körde? hihi!), lyssnade på musik, gick med hundarna, såg filmen Transiberian och hade mysigt! På söndagen tog jag 11.30-bussen från Klöverträsk och åkte vidare från Älvsbyn till Vidsel med Kristina Hedmyr. Jag och mamma tog en promenad med Tello och på kvällen pysslade jag med hästarna i stallet.


Det finns inga ord i världen som räcker för att beskriva dig, Eric.
Jag älskar dig.

Inga kommentarer: