lördag 31 januari 2009

Gedan-barai

Jag har varit hos Eric från igår till idag. Igår gick vi på stan ett tag och jag köpte lite småsaker. Eric köpte en tröja som han är jättesnygg i! (Fast han är ju ändå snygg i allt!) och vi åt varsin fet macka på Dagoberts. På kvällen såg vi filmen Righteous Kill och en liten bit av Braveheart. Vi somnade kring två och vaknade hyfsat tidigt idag, men låg och drog oss till strax före tio. Kring elva for vi iväg till Älvsbyn, i en fullproppad bil. Alla utom jag och Eric skulle till Kanis. Vi två hade bestämt oss för att vara i dojon och träna tills mamma kom och hämtade mig. Det kändes riktigt kul att träna idag, och skönt att få träna ostört. Vi hade lånat nyckeln dit så det var bara vi där. Kring ett kom mamma och Kristina och hämtade mig och vi begav oss hemåt. Eric for till Kanis.
Här hemma har jag hjälpt till med maten, suttit lite vid datorn, duschat och gått på en liten promenad med Anna och Tello. Började se en film med Erik, pappa och Carina men jag gick just därifrån. Jag känner mig för trött för att se film. Trött i ögonen.

Inga kommentarer: