måndag 26 januari 2009

Feels like sand in my eye

Imorse ringde jag äntligen och bokade en tid hos sjukgymnasten Sture! Jag undrar i mitt stilla sinne varför det inte har blivit av tidigare. Knät har fortfarande inte blivit bra och det är nu fyra månader sedan jag kraschade med moppen. Jag förstår inte att jag inte har gjort något åt det, förutom att köpa ett knästöd. Jag är väl en lat optimist, som tror att kroppsdelar är sådant som fixar sig själv. Dumt Åsa, dumt. Nu vill jag iallafall bli av med eländet.

Ikväll ska jag skriva klart min engelska-inlämning, fixa lite bilder på datorn, duscha och prata med älskling. Ringde förresten och pratade med Jessy igår, kändes välbehövligt efter alla dessa veckor utan våra långa samtal!

Nu ska jag äta mannagrynsgröt :-) over and out!

Inga kommentarer: