lördag 6 december 2008

You can't play on broken strings

Det blev Luleå både igår och idag. Igår drog jag på en rejäl shoppingrunda och idag på besök på öppet hus på gymnasiebyn och NTI, plus ytterligare en sväng på stan. Träffade Jessy, Sanna och Lisa på Kungsfågeln, och på NTI fick jag visa mina skills i Guitar Hero, haha. Just nu känner jag mig så slutkörd att jag knappt vad jag heter. Igår steg jag upp 05.00 och idag 07.00. Tungt. Men jag är nöjd, för nu är julklapparna köpta!

Och imorgon blir det Kåbdalis för hela slanten! Det känns hur härligt som helst, en dag i backen är precis vad jag behöver efter dessa två stressiga dagar! Jag är SÅ HÄR taggad och det kommer bli helt bäst! (Bara jag får sova först.)
Det enda som inte alls är som det ska är minneskortet till kameran. Jag beställde ett nytt och det kom idag, men det funkar inte. Om det vill sig riktigt illa så är det kameran det är fel på. Min älskling kanske är trasig. Åh... :'(

Puss

Inga kommentarer: