onsdag 17 december 2008

Mitt hår...

Jag klippte mig i måndags, och jag vet inte om jag är så fruktansvärt nöjd... Minst fem centimeter av mitt vackra hår är borta. Jag vill spara ut håret nästan ner till midjan, så från och med nu sparar jag stenhårt! Det sägs att håret mår bättre om man käkar mycket äpplen, ost, ägg, mjölk och olivolja. Dags för mig att testa, kanske?
Snacka om I-landsproblem, förresten! Jisses.

Allt skolarbete för i år är bortgjort. Och då menar jag allt, rubbet!


Tänk att dagens höjdpunkt kan vara att gå och köpa mjölk. Fast inte för själva mjölkens skull förstås ;-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

För vems skull är mjölkhandladet då för? ^^,

Jag vill också ha långt hår, men jag passar inte i det. ):

Anonym sa...

Men hej vad du är gullig <3

Åsa sa...

Mjölkhandlandet var förstås för min (och min familjs skull), men, jaaa... mwihi!

Åh, jag vill ha tillbaka mitt hååår... NU! (Plus att jag vill ha det ännu längre och tjockare.)
Men ditt hår är väl fint som det är? (:

Anonym sa...

varför klippte du dig? agge

Åsa sa...

Svar till Agge: jag hade beställt klipptiden för länge sen, och hade inte klippt mig sen i augusti. Så jag tänkte att det var lika bra att gå och få det gjort.

Anonym sa...

men varför så mycket?

Åsa sa...

Jag hade ju inte tänkt klippa så mycket :( menmen.