onsdag 24 december 2008

Lyckligast i världen


Hur ska man skriva om den bästa dagen i sitt liv?

Måndagen.

Under bussresan från Korpilombolo satt/låg jag utbredd över två säten längst fram högst upp i dubbeldäckaren och lyssnade på musik i min mp3, hela vägen till Luleå. Två timmar och fyrtio minuter tog resan. Vi bytte buss på busstationen och kring 10.15 var jag i Klöverträsk, där min Eric stod och väntade på mig med sin skoter. Skoterfärden till Hollsvattnet var dunderhärlig! (Särskilt när jag fick köra, hihi...) Vi körde skoter ett bra tag och sen såg vi film, gick med hundarna, hälsade på Erics farmor, åt middag och en hel del annat. Eric åkte buss med mig till Älvsbyn och sen fick jag sitta på bussen på väg hem till Vidsel och känna mig tom. Och överlycklig på samma gång. Jag kan inte minnas att jag någonsin har varit så lycklig som jag var den dagen. Lyckligast i världen, jag lovar.


Eric <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det är fint att vara lycklig! Jag är glad för din skull Åsa. (:

Anonym sa...

Nej jag är ju lyckligast, Älskar dig <3

Anonym sa...

Åsa verkar vara något som du har glömt att berätta för mig:/
Agge