lördag 22 november 2008

Welfare

Jag och Erik skulle se EN scen ur en skidfilm tidigare ikväll, men vi råkade liksom fastna i soffan och se typ en och en halv film! Ojdå. Jag som skulle skriva klart SO:n.
Jag har städat datorskrivbordet idag och det känns skönt! Det enda som är kvar på skrivbordet nu är datorskärmen, tangentbordet, musmattan, musen, ett cd-ställ med skivor i och en blomkruka. Det är ju helt fantasktiskt, jag kan ju till och med räkna sakerna på mina tio fingrar, och det blir fingrar över! Nu ska jag, Erik, Anna, pappa och Carina se film. Hoppas det blir Top Gun, som jag röstade på :) men vi är fem personer med fem olika viljor och det är inte alltid man får sin vilja fram. Så det kanske inte blir Top Gun trots allt. Det återstår att se.
Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ih, bilden är ur-Snygg i alla fall!

Åsa sa...

Tackar tackar! :D