söndag 19 oktober 2008

Pang i golvet

I fredags vaknade jag kvart i åtta av att Carina väckte mig. Perfekt start på dagen må jag säga! Jag som brukar stiga upp kvart över sju. Nåja, jag hann ju iallafall med bussen, som går klockan åtta. Slutade efter att ha ätit lunch. Byan hade paltdag så jag for dit och åt med Anna, Erik och mamma på eftermiddagen. Var i stallet på kvällen, har hand om poahästarna hela helgen eftersom Inger är i Stockholm och gottar sig ;)
Igår hälsade vi på Rut i Arvidsjaur. Trevligt värre! Först gick vi i affärer, sen åt vi pizza och sen fick vi se lägenheten Rut och Jonas har, fikade och fick lite kläder som Rut hade rensat ut från sin garderob. Och det var snö i Arvidsjaur! S-N-Ö, typ 2 cm.
Idag ska jag på en konsert i Älvsbyn med NUS. Stina är med och spelar, så det är klart jag måste kolla :)
Och imorgon ska jag till tandläkaren, känns som att det är grymt länge sen jag var där.
Mjoo.

Over and out!

Inga kommentarer: