måndag 15 september 2008

Here we come!

Jag är arg på mig själv för att jag fortfarande inte har fixat bilderna från fjällresan. Det känns bara som en jobbig grej att rensa/fixa 397 bilder... så jag gör det någon gång när jag har tid i överflöd, vilket inte händer så ofta nuförtiden.
Idag har jag bara längtat efter att få sluta skolan, och när vi äntligen slutade 15.15 for jag och Erik hem till Stina för att hjälpa henne med datorn. Sen var jag och hämtade ut ett paket på ICA och var till mamma en sväng innan jag for hem till Bredsel. Och inte långt efter det brummade jag iväg till stallet, var där ett tag, brummade hem, duschade, hade ett snack med pappa och ett snack med mamma och nu sitter jag här. Jag önskar att den här dagen vore ca 3 timmar längre, för jag känner att tiden inte räcker till. Jag känner mig oförberedd för imorgon och det gör mig smått orolig. Nåja, nog fixar det sig säkert... även om det just nu känns ungefär som att hundra fåglar flyger omkring mitt huvud och kraxar och kvittrar och pickar mig på öronen och sliter mig i håret med näbbarna. Förvirrat till tusen. Frågetecken virvlar omkring.
Men jag är ändå hur glad som helst över att
vi drar till Stockholm imorgon!! :D:D:D
Är där från tisdag till torsdag. Onsdag kväll kl 19.30 är det Coldplay-konsert i Globen!

Ni får ha det så bra! Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra blogg :D