onsdag 24 september 2008

Framsteg framsteg

Måndag och tisdag kunde jag knappt gå, inte ens med kryckor, så jag var hemma och sov, läste och såg på film. Det blev tråkigt i längden, kan jag säga. Så idag tog jag mig äntligen till skolan. Ett flertal personer har provhoppat med mina kryckor och jag har fått berätta historien ett antal gånger. Jag får minsann biceps av allt kryckhoppande, haha..
Nu ikväll har jag till och med kunnat gå litegrann utan kryckor. Framsteg framsteg!
Längtar tills jag kan gå som vanligt igen. Och tills jag kan springa! Gud så härligt.
Tog en paus i mitt skrivande nyss och såg Idol. Tycker Anna är hur duktig som helst!
Dagen lider mot sitt slut. Ska ändå bli skönt att gå och lägga sig. Jag lyssnar alltid på musik i hörlurarna innan jag somnar. Det är nästan så att jag längtar efter att få göra det just nu. I och för sig kan jag ju göra det när som helst, men nej, idag ska det sparas till läggdags.


Puss på er!

Inga kommentarer: