söndag 24 augusti 2008

Kkkampain

Har varit med pappa, Carina och Erik i Kårso från igår till idag. Jag och Erik körde moppe dit, ca 13 mil tur och retur. Pappa har husvagnen där uppe, så vi sov i den. Igår kväll blev det en körlektion med jeepen längs en snirklig grusväg :-) kul faktiskt!
Och på vägen hem idag fick jag soppatorsk med moppen när vi var ca 100 meter hemifrån, haha. Tur att bensinen precis räckte dit.
Har nyss laddat upp lite bilder från Narviksresan på pixbox, var väl på tiden. Jag hade så mycket bilder därifrån att det kändes jobbigt att välja ut vilka jag skulle ha med osv.
Imorgon är det skola som gäller. Känns som evigheter sen sist! Verkligen evigheter sen. Mycket har förändrats den här sommaren. Man blir ju snurrig när man tänker på allt som har hänt.
Jag ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, siktar på klockan elva. Vi får se hur det går.

Puss


War ain´t nothing but a campaign
Freedom ain´t nothing but a brand name
Why people gotta die, why we can't change
That it´s all a part of the dirty man's game
But daddy ain´t that stange
some people drinkin' nothing but champagne
others drinkin´dirty water from a bad drain
Is that also part of the Kkkampain?

Kkkampain - Promoe


Inga kommentarer: