fredag 13 juni 2008

Nr 108

Det är över en vecka sen jag skrev sist, så egentligen finns det hur mycket som helst att skriva om. Men jag tänker inte ens göra ett försök att berätta allt, det är för mycket.
Sommarlovet har pågått i en vecka nu. Skolavslutningen gick fort, och den kvällen var vi några som var nere i badviken och spelade volleyboll och grillade.
Fredagen, lördagen och söndagen tillbringade jag, Erik och mamma hos mormor i Korpilombolo.
På måndagen var jag på stan i Luleå och på tisdagen i Piteå. Köpte lite sommarkläder och sånt där. Var även tänkt att jag skulle köpa en ny mobil, men det blev inte av. Jag får behålla Nokian istället, och den är jag ju nöjd med!
Onsdagen var en vanlig hemmadag, om jag inte minns fel. Var i stallet på kvällen och fick instruktioner av Inger inför de kommande dagarna. Hon är borta torsdag till söndag och då tar jag hand om hästarna.

Inga kommentarer: