lördag 1 mars 2008

Du är guld värd

Gårdagen tillbringade jag med Jessy i Luleå, himla trevlig dag! :D jag tajmade tiden perfekt, var där precis till kl 11. Vi åt lunch i Kvarnträsk, for till stallet, körde Bagossa och tolkade med en pulka bakom :D sen slappade vi hos Jessy ett tag, åt middag på Pastarestaurangen, käkade glass på Max, hyrde filmen Dresden och hade myskväll med film och sånt. Mysigt till tusen! Vi somnade kring halv två. Vaknade kring tio. Mamma hämtade mig vid ett-tiden. Bilen behövde tankas och eftersom tank-grejen i Antnäs var sabbad så blev vi tvungna att tanka någon annanstans, så vi körde längs vägen mot Piteå, och hittade en mack i Rosvik. Inte hade dem någon kundtoalett inte, men mercan fick i iallafall sig några liter diesel. Vi kom inte hem till Vidsel förrän efter tre, pga omvägen. Jag satt och lyssnade på musik i mp3:n nästan hela vägen. Måste ha slumrat en liten stund, för plötsligt var jag mitt i en dålig låt, och låten innan var också blä. Så några minuters slumrande kan det ha blivit ;)
Fyra timmar har gått. Jag har suttit vid datorn, ätit blodplättar med lingonsylt och gräddfil, suttit mer vid datorn, duschat, packat lite smått och suttit lite till vid datorn. Nu ska jag till pappa i Bredsel.

Inga kommentarer: