fredag 15 februari 2008

Ännu en fredag

Valentines day. Det var igår. Inte kändes det som någon kärleksfull dag precis. Meeen så är det väl. Jag och mamma for till Piteå efter lunch, fikade först och sen gick vi på stan, fast för oss själva. Mamma gick och köpte bl a en ny kökslampa medans jag snurrade runt i klädaffärer och sånt :) köpte lite kläder, men inte så mycket mer. Jag åt inget alls mellan 12 och 7, så jag var dödshungrig när jag kom hem! Stekte hamburgare och vräkte på med ost, dressing och potatissallad till. Gott och onyttigt. Jag vet inte om jag skulle klara av en nyttig kost särskilt länge, även om jag inte är en gottegris direkt..
Ja, idag kl 12 var det invigning av Tåmt´n (ungdomsgården) i Vidsel :) massa folk! Plus PT, TV 4, kommunalrådet, en massa politiker, hotellägaren osv. Värsta ruschen ;D kommer visas på nyheterna på TV 4 på måndag morgon, hörde jag ;)
Nu ska jag fara till mamma! Vi ska äta palt och se på film och sånt.
Pussåkram

Inga kommentarer: