lördag 23 februari 2008

Dagen D


Om man längtar riktigt mycket till en viss dag, då existerar bara tiden fram till den dagen. Visst kan man ägna en tanke åt vad som kommer hända efter den dagen också, men det funderar man egentligen inte så noga på.

Dagen med stort D var igår. Agges fest. Norrfjärden by night ;) efter skolan tog jag bussen till Jessica i Luleå. Vi gjorde oss i ordning och hann faktiskt med den tidigare bussen till Norrfjärden (även om vi fick göra de sista förberedelserna under bussresan). Vi hade en trevlig kväll! Det finns mycket att berätta. Det bästa var iallafall att träffa folk :) Efter festen sov Jessica hos mig. Hon åkte hem imorse, hon skulle jobba idag, den stackarn. Själv gick jag och la mig och sov i två timmar till. Sen har vi mest slöat, mamma och jag. Kring fem for vi till stallet, fixade, tog in hästarna och pysslade lite. Sen hem, dusch, mat, film, godis.
Dagen D har passerat och nu är det sportlov!
Klockan på blogspot stämmer verkligen inte, den går flera timmar fel...
Klockan är nu 00.02. Det har blivit söndag. Nyss var det lördag.
Det finns inte så mycket annat att säga än godnatt!

Inga kommentarer: