lördag 22 december 2007

Det är synd om Kjell

Kjell har inte fått sina fryspåsar än. Han beställde dom i oktober. Vi sålde för klassen.Sen glömde vi hans fryspåsar hemma när vi skulle dela ut allas grejer. Och där har de stått, i en gul kasse i köket, ända sen dess. Det är ju två månader sen. Stackars Kjell. Tur att han inte har betalat. Då hade jag fått ännu sämre samvete. Jag och Erik tog en promenad till Kjell idag, för att ge honom fryspåsarna. Men han var inte hemma... Istället träffade vi en massa människor som jag antingen har tänkt på eller inte träffat på länge. Skumt. Så var det när vi gick runt och sålde de där fryspåsarna också. Och julkorten. Jag ville sjunka genom jorden när jag såg vem som satt i köket hemma hos Dahlbergs. Hu.
Jag och Erik spelade Sverige-spelet idag. Det är ett frågespel där allt handlar om Sverige. På kartongen står det att man kan spela det om man är 12 år eller äldre. Jag kan inte ha svarat rätt på många frågor när jag var 12 år. Det är jättesvåra frågor. "Från vilken stad kom flickan som kunde strypa en ål?" Nåt sånt var det. Och HAHA, "hur gör man för att undvika att få en snigel i ögat?" eller något sånt. Vad är det för ett spel egentligen? Har jag frått snigel-frågan förut?
Jag var i stallet ikväll, jag och Inger smorde träns och allt möjligt :) hon gör mig glad! Jag fick två julklappar, som jag dock inte ska öppna förrän på julafton! Ett stort platt paket och ett mindre mjukt paket.
Men nu är jag bara less. Det är kväll och jag är bläleess och inget funkar. Inte ens den där eXTReMe Tracking-grejen. Nä blä.
God natt med er. Puss och dröm sött och ät inte upp era datorer, eller var det bord? (någon som känner igen det där? x'D)

Tack tack tack för att du förstår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH fan vad du lyste upp min hemska lördagskväll. "Jag ska äta min dator", alltså, gud, jag dör i garv!!! Du är fucking underbarast gumman, jag är inget utan dig och jag saknar dig så mycket. Just nu klarar jag mig inte utan dig. Älskar dig.

Anonym sa...

Haha, vilket otroligt konstigt sammanträffande! Jag och min familj spelade också Sverige-spelet idag x'D Helt knäppa frågor! Men jag och min syster fick rätt många lätta (A)